środa, 7 września 2016

Początek..

Cześć :) 

To mój pierwszy post, także przedstawię się i napiszę na czym polega mój blog i co ma na celu :)

Mam na imię Martyna, za rok kończę gimnazjum i wybrałam szkołę z profilem psychologiczno-pedagogicznym dlatego też wybrałam taką, a nie inną tematykę bloga. Będą się pojawiały posty przede wszystkim o motywacji, wierze w siebie ale także o kompleksach i tym podobne :) Jest to mój pierwszy blog i mam nadzieję, że dzięki ciekawym postom będzie z czasem coraz więcej wyświetleń, bo piszę to dla ludzi, nie dla siebie. 

Blog ma na celu przede wszystkim zmianę światopoglądu, ponieważ żyjemy w XXI wieku i coraz więcej, przede wszystkim nastolatków, popada głównie w depresję oraz inne zaburzenia psychiczne ze względu na ludzi, którymi się otaczamy. Posty w żadnym wypadku nie będą nikogo krytykować, a wręcz przeciwnie - postaram się jak najbardziej dać im wsparcie w postaci postów oraz pokazać, że warto jest walczyć, a wiara w siebie jest najważniejsza. Wiem o czym mówię, ponieważ przez pewien czas sama miałam tego typu problemy, ale na szczęście wyszłam z tego szybko i zaczęłam inaczej patrzeć na świat :)

Do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz